שאיבת שומן לגברים

שאיבת שומן היא הפתרון האולטימטיבי לאותם אזורים בהם מצטבר שומן עיקש שלא מגיב לדיאטה או פעילות גופנית. גברים יכולים ליהנות משאיבת שומן ליצירת צללית גברית יותר, להיפטר מכרס קטנה שמסרבת להיעלם, להפטר ממותנים בולטות, לעצב את החזה הגברי ועוד המון אפשרויות אחרות. מהם האזורים הפופולאריים לשאיבת שומן לגברים? האם יש הבדל בין שאיבה לנשים ושאיבת שומן לגברים?

מהם האזורים הפופולאריים לשאיבת שומן לגברים?

שאיבת שומן מתאימה לכל גבר בריא, במשקל גוף תקין ושאינו סובל מעודפי עור משמעותיים. באופן עקרוני, גברים יכולים לעבור שאיבת שומן בכל אזור בגוף ממנו אפשר לשאוב שומן בהליך בטוח ויעיל. האזורים הנפוצים הם:

  • שאיבת שומן לטיפול בחזה שומני – תופעה שגורמת לחזה הגברי לקבל צורה נשית ותפוחה מהרגיל. גברים שסובלים מחזה שומני עלולים להרגיש חוסר נוחות עם מראה החזה שלהם, להימנע מהורדת חולצה בים ואפילו ממצבים אינטימיים ולסבול מחוסר ביטחון עצמי בעקבות הצורה של החזה שלהם. כאשר הרקמה היא רקמת שומן, אפשר לעשות שאיבת שומן בהליך פשוט, מהיר ועם מעט תופעות לוואי (כולל סימן ניתוחי שמוצנע באזור בית השחי) ולעצב את החזה הגברי מחדש.
  • שאיבת שומן להעלמת "כרס בירה" – שומן בטני לא תמיד מגיב למאמצי חיטוב ודיאטה, במיוחד בגברים מעל גיל 30. לכן, אחד האזורים הפופולאריים ביותר לשאיבת שומן לגברים היא הבטן. עם שאיבת שומן אפשר להוריד את רקמת השומן בבטן וליצור בטן שטוחה יותר עם צללית גברית יותר ומראה הרבה יותר אתלטי. המנתח יבדוק אם מדובר בשומן או שמדובר בבטן תפוחה.
  • מותניים "ידיות האהבה" – צורת הגוף הגברית הקלאסית והאסתטית היא של משולש. אך ישנן לא מעט גברים שלהם "ידיות אהבה", או שכבת שומן דמוי צמיג קטן באזור המותניים שקשה מאוד להיפטר ממנה ומפריעה ליצירת אותה גזרה משולשת. עם שאיבת שומן באזור הזה אפשר לשנות את הצללית של הגוף וליצור מראה משולש יותר וגברי הרבה יותר.
  • שאיבת שומן בגב – אחד האזורים בהם הכי קשה לעבוד על השרירים, לחטב ולהיפטר ממצבורי שומן עיקש הוא הגב. נדרשת שגרת אימונים אינטנסיבית וספציפית כדי לראות שינוי באזור זה. דרך פשוטה יותר לקבל גב ללא אותה שכבת שומן מעיקה היא על ידי שאיבת שומן.
  • שאיבת שומן בסנטר – סנטר כפול, רפוי ותפוח הוא בדרך כלל תוצאה של גנטיקה. לכן שכבת השומן באזור זה כמעט ואינה מגיבה לירידה במשקל ואין באמת דרך לנסות לחטב את האזור. ישנם גברים שסובלים מהתופעה מגיל צעיר ואילו אחרים מפתחים אותה בגילאים מאוחרים יותר לאחר עלייה קלה במשקל או שינויים הורמונליים. שאיבת שומן באזור זה פשוטה למדי, ההליך קצר, מתבצע בהרדמה מקומית ,תופעות הלוואי מעטות אך השינוי בצורת הפנים יכול להיות דרמטי מאוד.
  • שאיבת שומן בירכיים ובישבן – שני אזורים פחות נפוצים לשאיבת שומן בגברים אך בהחלט ישנם גברים שמבקשים להצר היקפים בירכיים או להקטין את הישבן.

האם שאיבת שומן בשיטות מתקדמות כמו בודי טייט BodyTite מתאימה לגברים?

כן, בהחלט. שיטות מתקדמות לשאיבת שומן כמו שילוב מכשיר הבודי טייט ™BodyTite או ג'יי פלזמה J PLASMA מאפשרות שאיבת שומן יעילה יותר, מיצוק טוב יותר של העור באזור השאיבה, החלמה מהירה יותר ופחות תופעות לוואי מאשר שאיבה בשיטה המסורתית. וודאי שגברים יכולים ליהנות מיתרונות הטכנולוגיות המתקדמות הללו ולעבור שאיבת שומן בהליך קצר, פשוט ואפקטיבי מאוד עם תוצאות מרשימות.

האם יש הבדל בין שאיבת שומן לגברים ולנשים?

מההיבט הטכני של שאיבת השומן אין הבדל בין שאיבת שומן לנשים ולגברים. המנתח משתמש באותו הציוד ושיטות השאיבה אינן שונות. אך לגברים ונשים צורת גוף אידיאלית שונה לחלוטין ונדרש ידע בעיצוב הגוף הגברי כדי להגיע לצורה הזו בעזרת שאיבת שומן. לכן, כשבוחרים מנתח לשאיבת שומן לגברים חשוב לבחור מנתח מנוסה המומחה בשאיבות שומן ויכול לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים של גברים ואת האסתטיקה הייחודית להם.

שאיבת שומן לגברים

Picture of ד"ר חיים הלוי
ד"ר חיים הלוי

מומחה לשאיבת שומן בעל שם עולמי
ניסיון של למעלה מ-2,500 טיפולים

ד"ר חיים הלוי

ד"ר חיים הלוי

מומחה לשאיבת שומן בעל שם עולמי עם ניסיון של מעל 2,500 טיפולים

לפגישת ייעוץ