שאיבת שומן לנשים

שמירה על גזרה צעירה ואסתטית היא משימה לא קלה. אך גם מי ששומרת על משטר אימונים וחיטוב ואפילו תזונה מאוזנת ובריאה עלולה לגלות שעם מעבר השנים יש אזורים בגוף שבכל זאת צוברים שכבת שומן עיקש ולא אסתטי. הפתרון הפשוט והיעיל ביותר הוא שאיבת שומן. מי המועמדת האידיאלית לשאיבת שומן? מהם האזורים הפופולאריים ואיך התקדמות הטכנולוגיה השפיעה על עולם שאיבות השומן לנשים?

מי המועמדת האידאלית לשאיבת שומן?

שאיבת שומן מתאימה לנשים במשקל גוף תקין עד מעט מעל הממוצע, שנמצאות בבריאות טובה. עקרונית, שאיבה יכולה להתבצע בנשים מגיל 18 ועד 120. הגיל הוא לאו דווקא הפרמטר החשוב ביותר אלא איכות ומצב העור. נשים עם עור אלסטי ובריא יכולות ליהנות מהתוצאות של שאיבת שומן גם בגילאים מתקדמים. איך יודעים מה מצב בעור ואם הוא לא יתרופף אחרי שאיבת שומן? בדיקה על ידי מנתח מומחה בשאיבות שומן היא הדרך הטובה ביותר. הרופא יבחן את מצב העור, הבריאות הכללית והאזור בו תתבצע השאיבה ויוכל להעריך את התוצאות הצפויות. לאחר דיון משותף יוחלט האם המועמדת אכן מתאימה לשאיבת שומן, האם לבצע שאיבת שומן מסורתית, או שילוב של שיטות מתקדמות יותר (פרטים בהמשך).

האם אפשר לעשות שאיבת שומן בתקופת ההריונות והלידות?

בזמן הריון ובזמן הנקה מומלץ לא לבצע הליכים רפואיים שאינם בגדר הצורך. עם זאת, יש לא מעט נשים שנעזרות בשאיבות שומן כדי לשמור על גזרה נאה גם בתקופת ההריונות והלידות בחייהן, ופשוט מתזמנות את השאיבות בין ילד לילד. מכיוון ששאיבת שומן לא משפיעה על השרירים, אפשר לעבור שאיבה בבטן לנשים ללא כל השפעה על ההריון הבא. תופעות הלוואי מעטות, תקופת ההחלמה קצרה, הניתוח פשוט יחסית לניתוחים פלסטיים אחרים והתוצאות יכולות להיות דרמטיות מאוד.

מהם האזורים הפופולאריים לשאיבת שומן בנשים?

שאיבת שומן לנשים יכולה להתבצע בכל אזור בגוף בו יש שכבת שומן עיקש, למשל:

  • שאיבת שומן בבטן – הסרת אותו "פאוצ" מעיק שלא מגיב למאמצי חיטוב ממוקדים או ירידה במשקל, שאיבת שומן בבטן עליונה שמסרבת להיעלם גם אחרי דיאטה וגם אחרי משטר אימונים. שאיבת שומן בבטן מאוד פופולרית בנשים כדי להחזיר את הגזרה הצעירה יותר, הדקה יותר והאסתטית יותר שלפני תקופת ההריונות והלידות.
  • שאיבת שומן בזרועות – עם הגיל, הצטברות של שומן בזרועות בשילוב כוח המשיכה יכולים ליצור זרועות מדובללות ולא אסתטיות. בעזרת שאיבת שומן אפשר להגיע למראה זרוע מהודק יותר.
  • שאיבת שומן מהירכיים – פיזור השומן בגוף הנשי בדרך כלל מתמקד בירכיים, בישבן ובבטן התחתונה. מי שרוצה מראה ירכיים צרות יותר ופחות תפוחות יכולה להיעזר בשאיבת שומן לתוצאות מרשימות מאוד.
  • שאיבת שומן מהסנטר – סנטר כפול הוא לרוב תוצאה של גנטיקה, אך גם עליות וירידות במשקל במהלך החיים ושינויים הורמונליים יכולים לגרום לתופעה. אין דרך להשפיע על כרית השומן שנוצרת מתחת לסנטר בעזרת פעילות גופנית והיא גם לא תמיד מגיבה לירידה במשקל. הדרך הטובה ביותר להיפטר מהסנטר הכפול היא על ידי שאיבת שומן.
  • שאיבת שומן מהמותניים– "ידיות האהבה" פופולארית בנשים, במיוחד אחרי תקופת ההריונות והלידות.

האם שאיבת שומן בשיטות מתקדמות כמו בודי טייט ™BodyTite מתאימה לנשים?

בוודאי, כיום יש שיטות לביצוע שאיבת שומן עם תופעות לוואי מעטות מאוד, תקופת החלמה קצרה ותוצאות מצוינות יחסית לשיטות השאיבה המסורתיות. שניים מהמכשירים שעשו מהפכה בתחום הם הבודי טייט ™BodyTite , שאיבה בעזרת לייזר , וג'יי פלזמה J PLASMA. שילוב של מכשירים אלו בשאיבה מאפשר לא רק לבצע שאיבה בטוחה יותר אלא גם למצק את העור. בעזרת השיטות המתקדמות, אפשר במקרים מסוימים אפילו לבצע שאיבות שומן גם למי שזקוקה להידוק של העור ולהימנע מניתוח מתיחת עור.

שאיבת שומן לנשים

Picture of ד"ר חיים הלוי
ד"ר חיים הלוי

מומחה לשאיבת שומן בעל שם עולמי
ניסיון של למעלה מ-2,500 טיפולים

ד"ר חיים הלוי

ד"ר חיים הלוי

מומחה לשאיבת שומן בעל שם עולמי עם ניסיון של מעל 2,500 טיפולים

לפגישת ייעוץ