איך לבחור מומחה לשאיבות שומן?

שאיבת שומן היא הליך כירורגי "קטן" עם תוצאות דרמטיות, הוא עוזר להיפטר משכבת שומן עיקש שלא מגיב לא לפעילות גופנית ולא לירידה במשקל ולעצב את הגוף מחדש. לא מעט רופאים מציעים שאיבת שומן, אך איך בוחרים מומחה לשאיבות שומן? איך בוחרים את המנתח הטוב ביותר לביצוע שאיבת שומן?

האם שאיבת השומן מבוצעת בבית חולים?

שאיבת שומן היא אמנם ניתוח פלסטי "קטן" יחסית לניתוחים נרחבים (כמו הסרת עודפי עור למשל) אך הסטנדרט הרפואי הגבוה ביותר דורש שהוא יבוצע בבית חולים, בחדר ניתוח ועם צוות רפואי מקצועי ומתאים. אם רופא מציע לעשות שאיבת שומן במקום שאינו רשמי ומוכר על ידי משרד הבריאות זו "נורה אדומה".

האם יש לו ניסיון בשאיבות שומן?

עולם הרפואה הפלסטית נרחב מאוד, החל מניתוחי אף, דרך שאיבת שומן ועד לניתוחים פלסטיים "גדולים" כמו עיצוב החזה הנשי ופלסטיקה שיקומית. כשאנחנו מחפשים מומחה לשאיבות שומן המטרה היא לוודא שלמנתח הספציפי אכן יש ניסיון בשאיבת שומן. כדאי לבדוק: כמה הליכים הוא ביצע? באיזו מסגרת? באילו אזורים בגוף ובאילו שיטות? כמו שלא היינו רוצים לבצע הרמת חזה אצל מנתח שמתמחה בניתוחי אף כך לא מומלץ לעבור שאיבת שומן אצל רופא שאינו מתמקד בתחום הזה.

האם הוא אמין או "מוכר אשליות"?

כאשר מגיעים לפגישת ייעוץ עם מומחה לשאיבות שומן, רופא מנתח מקצועי – מקבלים מידע אמין, ואובייקטיבי. רופא אמין תמיד יבדוק את המטופל לפני כל דבר אחר, יבחן את האזור ממנו רוצים לשאוב את השומן, את איכות העור והרקמות הסמוכות, ישאל אודות המצב הרפואי (ויבקש בדיקות ואישורים לכך) וייתן את המלצותיו רק לאחר בדיקה מדוקדקת. בנוסף, אמינות כוללת גם הצגת תופעות הלוואי והסיכונים האפשריים של שאיבת שומן, מיוזמתו. רופא רציני, מקצועי ומנוסה יציג גם את הסיכויים להצלחה, לעולם לא יבטיח 100% הצלחה ויציג תמונה אמיתית ואובייקטיבית כדי לאפשר למטופל להגיע להחלטה מושכלת ולא "ימכור אשליות".

האם יש לו המלצות טובות?

יש לא מעט פרסומות למכוני שאיבת שומן, לרופאים שמבצעים את ההליך ומפרסמים תמונות של לפני ואחרי עם הבטחות גדולות. אך מעבר לפרסום, כדאי לבקש מהרופא גם המלצות של ממש, לבדוק האם יש עליו ביקורות טובות ואפילו לבקש לדבר עם מטופלות שעברו שאיבת שומן תחת ידיו של הרופא.

האם הרגשתם נינוחים בפגישת הייעוץ?

כדאי להיזהר מרופאים שנלהבים לבצע את הניתוח יתר על המידה. חלק מתפקידו של המנתח הוא לסנן מועמדים לניתוח או בשל חוסר התאמה (למשל משקל גוף גבוה, בעיות בריאות וכד'), סיכויי הצלחה נמוכים או אי התאמה של ההליך לתוצאות שהמטופל רוצה להשיג. בנוסף, לא פחות חשוב מהשיקולים ה"טכניים" היא תחושת הבטן. בשורה תחתונה, הרופא המנתח הוא זה שילווה אתכם בכל תהליך שאיבת השומן החל מהייעוץ הראשוני ועד להחלמה מלאה. כדאי לבחור רופא שמרגישים נוח איתו, שמסביר, עונה על שאלות בסבר פנים יפות, שאפשר לדבר איתו ולהתייעץ איתו לגבי ההליך בצורה נוחה ונעימה.

לחצו כאן למידע נוסף אודות ד"ר חיים הלוי

ד"ר חיים הלוי
ד"ר חיים הלוי

מומחה לשאיבת שומן בעל שם עולמי
ניסיון של למעלה מ-2,500 טיפולים

ד"ר חיים הלוי

ד"ר חיים הלוי

מומחה לשאיבת שומן בעל שם עולמי עם ניסיון של מעל 2,500 טיפולים

לפגישת ייעוץ