ההבדל בין שאיבה רגילה לבודי דייט ™BodyTite

שאיבת שומן היא הדרך היחידה להסיר שומן עיקש שלא מגיב לפעילות גופנית או ירידה במשקל. בשיטה המסורתית, הרופא שואב את השומן מחוץ לגוף בעזרת קנולה תוך עיסוי האזור להקלת פעולת השאיבה. בשנים האחרונות, פיתוחים טכנולוגיים כמו הבודי טייט מאפשרים לא רק לשאוב את השומן ביעילות רבה יותר אלא גם להשפיע על העור באזור השאיבה לתוצאות מרשימות ביותר. מה הם ההבדלים המרכזיים בין שאיבת שומן רגילה לבודי טייט?

מה זה בודי טייט BodyTite? איך זה עובד?

בודי טייט הוא מכשיר המשתמש בטכנולוגיית גלי רדיו להמסת שומן ושאיבה מחוץ לגוף. גלי הרדיו יוצרים חום שממיס את רקמת השומן והופך אותה לנוזלית. שאיבה השומן אל מחוץ לגוף קלה יותר ופשוטה יותר כשהשומן נוזלי מה שהופך את התהליך ליעיל יותר. מכיוון שאנרגיית גלי הרדיו פועלת גם מתחת לעור אפשר לבצע את שאיבת השומן תוך הידוק העור בפעולה אחת.

מיצוק והידוק העור

הבשורה המרכזית של בודי טייט היא הסרת שומן מהגוף בשילוב הידוק ומיצוק העור. זה הוא ההבדל המרכזי בין שאיבה רגילה לבין בודי טייט. שאיבת שומן רגילה מסירה את רקמות השומן הבלתי רצויות אך היא לא משפיעה על העור. במקרים מסוימים, ובמיוחד במטופלים להם כבר ישנה מידה של עור עודף באזור, שאיבה רגילה תגרום ליצירת מראה עור נפול שיפגע בתוצאות האסתטיות. טכנולוגיית בודי טייט לאומת זאת משפיעה גם על העור, ממצקת אותו, מעודדת הידוק של העור ומפחיתה משמעותית את הסיכוי ליצירת עודפי עור לאחר הסרת השומן. שילוב של שאיבת שומן ומכשיר הבודי טייט מאפשרת להסיר אפילו מצבורי שומן גדולים ועדיין לשמור על מראה עור הדוק ואסתטי.

החלמה ותופעות לוואי

אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין שאיבת שומן רגילה לבודי טייט הוא משך ההחלמה ועוצמת תופעות הלוואי. תופעות לוואי נפוצות לאחר שאיבת שומן כוללות נפיחות, שטף דם ואי נוחות. אלו אמנם נוכחות גם בשאיבה בעזרת בודי טייט אך מרבית המטופלים מוצאים את ההליך קל יותר, תופעות הלוואי פחות עוצמתיות ונמשכות זמן קצר יחסית לשאיבת שומן רגילה.

הפחתת סיכונים

טכנולוגיית הבודי טייט לא רק ממצקת את העור אלא גם מאפשרת צריבת כלי דם קטנים במהלך השאיבה. פעולת הצריבה מפחיתה את הסיכון לדימום יתר. באופן כללי, ההליך נחשב לבטוח יותר, קל יותר עבור המטופל ועם פחות סיכונים משאיבת שומן מסורתית.

חזרה מהירה לשגרה

קצב החלמה הוא אמנם אינדיבידואלי, אך תופעות לוואי בעוצמה נמוכה, החלמה מהירה ומינימום סיכונים יחסית לשאיבת שומן מסורתית מאפשרים לרוב המטופלים לחזור לשגרה מהר יותר מאשר לאחר שאיבת שומן מסורתית. אם מדובר על שאיבה מאזור קטן, ישנם מטופלים שיכולים לחזור לשגרה מתונה כבר למחרת ההליך. מטופלים שעוברים שאיבה בעזרת בודי טייט באזורים נרחבים יותר יכולים לחזור לשגרה מתונה לרוב לאחר כשלושה ימים בלבד.

האם בודי טייט BodyTite יכול להתאים למי שאינו מועמד אידיאלי לשאיבת שומן מסורתית?

מטופלים שסובלים מכיסי שומן ועור נפול בדרך כלל לא יתאימו לשאיבת שומן מסורתית. הסיבה היא חשש מיצירת מראה נפול אף יותר לאחר הסרת השומן העודף. מטופלים אלו נאלצים לעבור הסרת עודפי עור, הליך מורכב יותר משאיבת שומן עם החלמה ארוכה יותר וצלקת בולטת יותר. בודי טייט מהווה פתרון עבור מטופלים שזקוקים להידוק ומיצוק העור אך אינן מעניינים לעבור מתיחת עור. במקרים מסוימים, מדובר על בשורה של ממש שמשנה את המראה של האזור ממנו נשאב השומן ללא תופעות לוואי ממושכות, בהליך קצר יחסית ופשוט עם תוצאות מרשימות.

Picture of ד"ר חיים הלוי
ד"ר חיים הלוי

מומחה לשאיבת שומן בעל שם עולמי
ניסיון של למעלה מ-2,500 טיפולים

ד"ר חיים הלוי

ד"ר חיים הלוי

מומחה לשאיבת שומן בעל שם עולמי עם ניסיון של מעל 2,500 טיפולים

לפגישת ייעוץ